call

کسب گواهینامه FCMC

شرکت کاین به مدیریت دکتر محمود اولیایی با بیش از 19 سال سابقه درخشان در ارائه خدمات مشاوره مدیریت به سازمان‌های بزرگ و کوچک بخش دولتی و خصوصی در ایران و دارای دو نفر مشاور تایید صلاحیت شده بین المللی (CMC) از سال‌های گذشته است. در 4 اسفند 1403  نیز  پس از تایید کمیته CMC ایران بر اساس چارچوبهای  شورای بین المللی مشاوران مدیریت (ICMCI) و تصویب این نهاد بین المللی عنوان حرفه ای جناب دکتر اولیایی از CMC به FCMC تغییر پیداکرد.

FCMC سطح بالاتری از نشان CMC در ميزان توانمندي تجربي و میزان خبرگی مشاور مي‌باشد. این گواهی نامه بر اساس مقررات آيين‌نامه، به منظور اعلام درجه بالاتری از شایستگی، تجربه و خبرگی مشاوران دارای نشان CMC براي ارائه خدمات با کیفیت بالا‌تر مشاوره مديريت، در صورت انطباق با معيارهاي تعیین شده، توسط انجمن صادر مي‌گردد.

یکی از مهمترین الزامات موفقیت دانشگران در فضای حرفه‌ای و بین‌المللی کنونی، ‌اطمینان‌بخشی به دریافت‌کنندگان خدمات دانشی از منظر صلاحیت‌های حرفه‌ای است. از این رو انجمن‌های بین‌المللی حرفه‌ای تلاش نموده‌اند با طراحی چارچوب‌های مناسب، ‌صلاحیت حرفه‌ای همکاران خود را ارزیابی نموده و با اعطای گواهی‌نامه، ‌شایستگی آنان را برای انجام این خدمات تایید نمایند. اهمیت این گواهینامه‌ها در رشد و توسعه کسب و کار دارندگان آن‌ها سبب شده است که با اقبال روزافزونی مواجه شوند. این موضوع به ویژه در مورد گواهینامه‌های بین‌المللی صادق است، ‌چرا که صلاحیت حرفه‌ای دارندگان آن را برای کار در فضای جهانی تایید می‌نمایند. در همین راستا “شورای بین‌المللی موسسات مشاوره مدیریت” (ICMCI) که انجمن مشاوران مدیریت ایران نیز یکی از اعضای فعال آن می‌باشد گواهینامه تایید صلاحیت مشاوران مدیریت (CMC) را طراحی نموده است. این گواهینامه بین‌المللی امروزه در بیش از پنجاه کشور دنیا مورد پذیرش گسترده قرار گرفته و تعداد کشورهایی که به آن می پیوندند دایما در حال رشد می‌‌باشند.

© KAYEN 2023 / ALL RIGHTS RESERVED.
Close